Sunday, April 08, 2012

Tapi bagaimana?

Assalamualaikum...

Esok nak pergi pejabat pos nak pos dokumen upu semua. Nak register lesen moto yg rm390 tu (minta2 laa esok nyonya tu boleh bagi discount sikit). Dengan nak settle kan tentang projek aku masa cuti ni. Harap menjadi la. Ameen.


Maaf tajuk entry tak dok kene mengena dengan apa aku nak cerita. Saja nak bagi korang dengar lagu ni. Baru balik dari kenduri kerja kahwin kat kampung ni. Penat.

Pendapat korang: Kalau ada makcik kat kampung tanya "anak ni dah berpunya ke?". Maksudnya apa..??

4 comments:

  1. Replies
    1. sama laa kita... sedapkan lagu ni rasa macam nak makan je..hihi

      Delete
  2. Replies
    1. Eh..aku tak habis lagi... Ada lg ni hah..kihkih

      Delete