Wednesday, April 11, 2012

Bagai ditelan mati emak diluah mati bapa.

Assalamualaikum..

Bagai ditelan mati emak diluah mati bapa.

Maksud: Keadaan yang amat serba salah. Menggambarkan satu situasi dimana seseorang berada dalam keadaan tersepit di antara dua keadaan atau antara dua pihak atas sebab-sebab tertentu. Menceritakan bahawa kedua-duanya adalah sama penting, sama bernilai. 


Aku rasa aku macam strawberry kat atas tu. Kalau laa aku boleh memilih mana yang terbaik.. Hmm

ps : Ahad ni mula kelas motosikal. Ceramah dari pagi sampai petang tu.

6 comments:

  1. Nama saya mohamad zulhilmi zulkefli. Berusia 22 tahun. Lahir di lenggong perak tetapi dibesarkan di pulau pinang kedah dan perak. Sekarang menetap di bangi untuk terus mencari dan menggali ilmu. Mengikuti program kewangan dan perbankan. Berat badan saya terpaksa dirahsiakan. Tinggi saya pon begitu. Hobi saya ialah membaca buku dan mengumpul setem. Saya suka Menunggang motosikal kriss100. Berwarna biru.


    Cuba terangkan pasal diri anda pulak. Saya Nampak anda mempunyi ciri-ciri yang best. Anda agak kiut. Tampan. Cun. Cantik. Menarik.


    Ehhhhh…. xtau la nk tulis ape dah...;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni segmen terjah menerjah en.zulhilmi ke...?

      Delete
  2. Disini la kita gunakan kemahiran berfikir :-)

    ReplyDelete
  3. wow nun tuh ade yg ngorat tuh. hehe =D

    ReplyDelete