Monday, April 09, 2012

Apa tujuan kamu berblog?

Assalamualaikum..
Aku blogwalking ke blog2 tadi. Aku terfikir sebenarnya apa tujuan aku ada blog ni.?


Aku tengok ada blog yang cerita tentang gf/bf dia la duk post gambar pergi date laa pastu caption "with my en hubby" duk rapat sambil tengok pantai bagai. Err ingat ko sweet laa...! Kadang2 ada terfikir jugak eh dia ni dah kahwin kot (fikir positif laa kan). Tetiba lepas tu baca entry ada statement "Waa takut tak lama lagi nak pmr" Hai laa adik nak pmr ko tahu takut tapi dosa doploh empat jam ko tak takut. Padamlah gambar yang tak sepatutnya tu eh. Kesian kat ayah dengan abang.


Btw aku paling suka blog masak-masak. Boleh tengok resepi dalam blog dia. Wahh best tu boleh cuci mata tengok makanan..:)
Aku tak cakap blog aku bagus ye. Tapi sekurang-kurangnya tak salah kan kalau kita nak ke arah kebaikan.


By Hilal Asyraf :
Kita ada blog,
kita gunakan dengan sebaiknya untuk mengumpulkan pahala.
Dari publicly cerita fasal ex boyfriend/girlfriend,
lebih baik publicly ceritakan akan kebesaran Allah SWT, dan pengalaman bermakna hidup sebagai hambaNya di atas muka bumi ini.

Saya comel. 



9 comments:

  1. Baik punya nasihat.....:-) menjelajah maklumat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. fuhh... CyberTeknologi dtg komen sini la...:) hihi

      Delete
  2. Betol betol betol!

    ReplyDelete
  3. baik kongsi sesuatu dari bercerita pasal bf/gf 24 jam. hehe.

    ReplyDelete
  4. mencik tau cite pasal bf gf, baby i lebiu tiap2 entri kejadahnya baik buat blog tu tuk korang berdua je...

    gunakan blog utk kongsi something yg bawa faedah, happy blogging :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan kan...tak salah nak lebiu pun sebenarnya.. Tapi tok sah laa melampau sgt sampai orang yang nk bace pun jadi menyampah

      Delete
  5. they are being immature by telling all those stuff. huhuhuhu. yela baru 15 ye tak. harap makin naik umur gaya penulisan pun berubah =)

    ReplyDelete