Saturday, January 28, 2012

Assalamualaikum...

Aku tak tahu nak cerita kat siapa.. Ianya sekadar perkongsian. Kalau aku cerita pun mungkin takkan ada sesiapa faham. Hanya Dia yang faham aku. Ye aku punya kawan yang ramai tapi aku tak sekuat dan setabah mereka.

Ye..aku akan sedih bila orang yang aku rapat dan sayang sentuh hati aku. Aku tak kecil hati tapi aku rasa macam something yang buat aku rasa nak nangis. Yang bila kata-kata dia buat aku rasa rindu sangat kat mak aku abah aku. Kalau aku ada mak lagi aku nak cerita semua pasal kawan-kawan aku. Nak tanya mak tentang itu ini nak cerita yang gembira yang sedih. Pastu aku nak cerita kat abah tentang semua kawan lelaki aku. Nak tanya abah kenapa lelaki kadang-kadang buat kita rasa disayangi dan kadang-kadang buat kita rasa rimas. Aku nak buat semua tu kalau mereka ada lagi. Tapi tak boleh. :(

Aku cuma boleh mengadu dan berdoa kepada Allah supaya jadikan hati aku tabah dan kuat... Mana mungkin hati aku tabah dan kuat tanpa sokongan mereka yang menyayangi aku..

The best relationship is when we act like LOVERS but also like BEST FRIENDS

3 comments:

  1. sabar ye syg...igt Allah slalu ada disisi hambaNya..jgn sedih2 tau....sabar menghadapi dugaan hidup.. :)

    ReplyDelete
  2. Kak Nun...akak mmg seorg yg tabah!cayokkkk2 yeah!!!
    dugaan yg Allah beri ke ats akak mnunjukkn Allah syg kpd akak kerana Dia tahu hamba-Nya ni dpt mlakuknny InsyaAllah.
    cayokkkk2 akak yeah!!!

    ReplyDelete