Sunday, March 25, 2012

Last exam Diploma Sains!

Assalamualaikum...

Macam ni gayanya masa aku nak prepare untuk exam. Habis whiteboard duk conteng formula sana sini. Penuh dinding dengan note biodiversity bagai. Life cycle tu la life cycle ni laa..

Ni aku dah tulis awal-awal lagi masa aku mula  sem.. Target untuk sem ni laa kononnya...! Yang tergantung tu aku panggil dia cik buncit..kihkih walaupun dia tak buncit. 

Air Rebina (betul ke aku eja..bantai jelah deh).. Lepas ni tak dapat dah nak beli makanan kat Anjung Selera Perpatih tu hah.. Nanti kat rumah rindu lauk orang nogori...Huwahahahaha

Aku punya semangat nak jawab paper chemistry sampai duk tampal periodic table ni kat meja. Meja aku beso wooo tak elok biar kosong je..!

Paper Etr punya study ni... Baru nak buat nota deh.. Serabut otak dengan Etr tapi banyak pengalaman dapat dalam Etr ni.. First time aku rasa gigil nak jawab paper dalam masa 3 tahun ni adalah paper Etr..

Aku tengah study Biodiversity jangan bising dan jangan kacau...! Sapa kacau  aku lempang...


Dua gambar kat atas adalah sama tapi tak serupa... Kat PTAR tu hah study untuk paper chemistry..

Ni gambar pagi tadi...!

ps : Tinggal 1 paper je lagi.. Lepas tu Pilah tercinta akan aku tinggal.. Wahaha..

2 comments: