Wednesday, March 28, 2012

Episod di UiTM kuala pilah #1.

Assalamualaikum...

Pejam celik main sana main sini dah 3 tahun kat kuala pilah.. Kejap je sebenarnya perjalanan sebagai pelajar diploma ni. Kau takkan rasa lama mana pun sebab alam universiti memang best...! Banyak benda boleh belajar banyak ragam kawan-kawan yang kita kenal.. Dan semua tu sangat seronok. Nak cerita banyak tentang uitm kuala pilah tapi aku dah tak tahan mata ngantuk sangat. Nanti balik rumah aku sambung deh..
Esok aku gerak balik muar naik bas sorang-sorang..huhu
Selamat tinggal Pilah.

Ada gaya doc tak..? InsyaAllah salah seorang akan bergelar doc..
Lab Bio.
ps: Dua ni pic mase semester 1. Sekarang tak yah cakap laa cmane kan...:) Nite semua..

3 comments:

  1. episod kehidupan.. nanti sure aku rindu pilah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thu xpe....pilah pun rindu kita nnt...hihi

      Delete
  2. singgah sini bc entry..btw, nice blog n follow skali. kalu sudi follow la balik..:P

    salam perkenalan ^^

    ReplyDelete