Sunday, January 20, 2013

Target cuti sem.#1

Assalamualaikum..

Aku dah kat rumah sekarang..dan tengah sambil-sambil mendengar lagu maafkan aku.. best lagu ni..^_^
Tujuan asal on lappy sebab nak isi kan upu uda.. tapi melencong ke lain pulakk dah..

So cuti sem ni nak buat ape..? Takkan nak ngadap tv je kan..
Lecturer awal2 dah warning nanti naik sem 2 saya nak tanye apa yg awak dah belajar sem 1.. ooohhh tidakk habis laa aku..
So disebabkan aku ni cepat noo lupa lagi-lagi cuti panjang ni..aku bawak laa buku-buku kesayangan balik rumah.

Apa yang aku target cuti sem ni:
1. Nak biasakan lepas solat maghrib kena tambah solat hajat..kalau sebelum ni aku jarang2 buat solat hajat..
2. Buat pocket book untuk palpation bone & muscle.. Nak buat lawa-lawa dan tahan lama.. bagi menarik sikit aku nak tengok.. penting kot
3. Mahirkan lagi pasal jenis2 exercise tu.. tapi masalahnya buku therapeutic exercise aku tak bawak.. tak pe try dulu..
4. Buat note untuk anatomy & physiology. Sem depan tak de laa aku blur2 masa lec ajar kt depan.. yang ni penting sbb dah tahu sem depan belajar tajuk ape.. so buat2..!!
5. Settle kan arwah abah punya kwsp..
6. Teruskan dengan circuit training...hahaha mcm mampu je ko yatii...insyaAllah boleh..

Dah macam azam tahun baru laa pulak. haha
InsyaAllah boleh...!
gambar hiasan saje..hihi



No comments:

Post a Comment