Saturday, October 08, 2011

Awal Oktober

Salam..
Okay aku baru habis final exam..
paper yang last tu memang menakutkan la..
harap-harap ia tak menjejaskan harapan kau ye Nun untuk dapat dekan..huhuhu

takde kene mengena dengan cerita..
Semalam huhahuha dengan Mira, Aminah, Ikhmar...
Mira g balik Kuantan sana ramai dah tunggu tu..
Aminah kim salam humairah comel ye...
Ikhmar jangan busy2 sangat..sesekali tu rehat-rehatkan badan ye..
ala semalam tu tak huhahuha sangat pun...
cuma excited mengumpulkan movie..
masing-masing nak buat stok bosan masa kt rumah nanti..
dapat la juga aku tengok cerita Bini-bini Ku Gangster dengan Dayana..
tu pun nasib babad sanggup hantar..tenkiu babad..
Mery nanti aku g Melaka kita jalan sama-sama ye..:)

Jantung pula kat kampung sekarang..
maaf  masa exam memang busy sikit...
tak mesej pun dia sangat...
nasib dia okay walaupun kadang-kadang tu ada la juga dia terkecil hati ye tak...? hehehe

Adik-adik..waa rindu sangat kat korang...
Angah dah kat Merlimau..
walaupun dekat dengan rumah tapi dia dah tak duduk rumah..
kurang dah sorang tukang masak..hehhe
Ude memang cool..semua kerja kat rumah dia boleh buat sorang..
tapi dengan mulut membebel dia laa..kalau orang nak tolong tak bagi..haishh ..
tunggu akak balik nanti buat kek batik lagi eh..hahaha
Ika..lama dah tak jumpa si tembam ni...raya haritu je jumpa..
nak g jb tapi masa tak mengizinkan..tak pela nanti cuti akak datang ye..

owh ye.anak maksu yang dua orang tu pun aku rindu sangat-sangat..
Raudhah dengan Sumayyah....balik nanti kita jalan-jalan naik moto eh...:)

ni sekarang kat rumah a.k.a kolej sm6-3311 tinggal aku sorang je...
Una, Mai, Kak sabrina, Hawa dah balik semalam-semalamnya.
Laila dengan Ifa g berjalan kat i-city rasanya la...
Dayana g jumpa lecturer (dah habis exam pun jumpe lecturer)..
huwahhh..tinggal aku sorang je..
tunggu jet aku dari Muar sampai baru bergerak balik...



Habis sudah sem 5...manis, pahit, payau, masin semua ada...

Wassalam..

No comments:

Post a Comment