Friday, July 01, 2011

~sekali lagi-cinta itu milik kita~

 
okay dengan terujanya hari ni adalah hari jumaat..
bangun pagi2 study sikit sebab ada quiz CSC ye kawan2...
aku memang siap awal daripada biasa laa..
7.45 aku dah siap padahal nak ke kelas nya pukul 8.30..
memang terlebih teruja aku ni...
sampai2 je terus berlari2 anak pergi ke bakery sebab kelaparan..belum sampai lagi aku dah terbau2 bihun goreng..huhu memang lapar tahap tak tahu nak cakap apa lagi dh laa..
terus aku mencapai polysterine..
bersinar2 mata tengok bihun goreng tu...
fuhh...
sampai je kelas terus mengadap bihun goreng tu...
jeng jeng jeng...tak sampai berapa suap tiba2 miss datang laa plak...
mase tutor tu memang aku ingat bihun jelaa...
dalam hati bila laa nak abis kelas ni..bukan dalam hati lagi dah..siap cakap kt mira lg..haha

akhirnya pukul 10 abis kelas CHM...aku dan mereka berlari terkedek2 pergi ke makmal komputer sebab nk sambung mengadap bihun goreng ye...
ya Allah buruk perangai ek..
habis je..terus errkk...Alhamdulillah...Syukur pada Allah...

Quiz CSC pun berjalan seperti biasa..soalan boleh laa senang je..cehh berlagak..tu pun nasib baik study..kalu tak hancur..
habis2 je kelas aku dan mereka berlari terkedek2 lagi pergi tunggu bas uitm...hai selalu bas ni cepat(mira yang kata laa) hari ni boleh lambat plak..takpelaa yang penting ada bas..jimat sikit duit pt aku..
dipendek kan cerita sampai laa aku dan mereka ke bahau ataupun destinasi utamanya ialah Kiara Square.. tepat2 pukul 2 ptg aku dan mereka sampai terus pergi cari tiket sebab nak cari surau tak de plak...
sekali tiket pukul2 laa..apalagi terus masuk laa..masuk2 je wayang dah mula...
ohh tidak...sam dah mula...



SEKALI LAGI..cinta itu milik kita
memang best..
sebab..
shaheizy sam yang comel ala2 manja...sweet
lisa surihani yang ayu gitu..
mia sara yang tersgt comel...
bront palarae yang agak matang sesuai dengan watak..
ditambah dgn pelakon2 lain...
cuma ending dia macam tak berapa best..pada aku laa..
sebab bila dah habis tu aku cakap "laa dah habis..?macam tu jeke...hmmm"
tapi tak pelaa..yang penting aku anak Malaysia...^__^



p/s:jangan pergi kiara square lagi sbb takde surau..susah nk solat...

No comments:

Post a Comment