Monday, July 11, 2011

~Jari tersepit~

padan la dengan muka aku..
jari tersepit (sebenarnya aku sebut "tercepit" tapi kena ketawakan dengan orang..bukan sama je ke..?) pintu pulak..

sakit tahu tak..
konon2 nye happy laa bila dah last modul...
last2 jari tersepit pintu daa..
nasib baik jari kt tangan kiri..kalu kanan..
fuhh seksa aku nk menulis..
tapi tak pela..kata orang ni baru sakit sikit..kan2

sebelum tu nak ucap tahniah kt angah sebab dapat masuk politeknik merlimau,melaka..
sama tempat dengan jantung..
tak sangka adik aku yang sorang ni dah besar..
macam tak percaya boleh ke dia duduk asrama..boleh ke dia berdikari..
sebab dia memang tak penah jauh dari rumah..
ape2 pun..angah ko mesti blajar rajin2...!!

akhir sekali gudluck untuk aku, mira, aminah dan kwn2 semua untuk presentation dan test rabu ni....
^__^


p/s : senyum tak perlu kata apa-apa..~~


No comments:

Post a Comment