Sunday, November 11, 2012

Cuti yang bukan cuti.

Assalamualaikum..

Bangun pagi, gosok gigi...arrgghhh tension..
Bosan ..

Aku mengharapkan ni....

Abah telefon aku..
Abah : kakak buat ape tu? dah makan..? sihat tak...?
Aku : belum makan lagi abah..banyak sangat asssignment kena siapkan.. kakak sihat je. Abah sihat? emak dgn adik2 tengah buat ape abah?
Abah : emak tengah masak tu kat dapur. adik2 semua ada ni..
Aku : wahh rindu nya nak makan masakan emak...:(
Abah : hehe xpe nanti kakak balik rumah mesti mak masak sedap2. kakak belajar rajin2 yee.. sayang kakak..mak dgn adik2 kirim salam ni..
Aku : ye abah. walaikumsalam...

Tapi tak boleh. Hanya angan2 aku je.
Abah emak...semoga roh mu dicucuri rahmat...:( rindu sangat2..terlalu rindu..

I really need someone that can hug me and give some strength to me right now..

maap tajuk tak kena dengan content.
Aku jadi makin sensitif dengan dia. Entah lahh..
Dekat 3 hari dah tak mesej.

No comments:

Post a Comment