Friday, December 10, 2010

alhamdulillah...

mlm td aku susah nk tdo...result exam punya pasal laa ni..
UiTM kata nk post result kt email....aduh cuak nya aku...duk termenung sana sini..
golek2 lame2 aku tdo jgk...
pagi2 lg dlm pkul 7 lebih aku dh bgun...syaz msg aku...suh tgk result...
peh aku dgn xmandi nye..terus bukak lappy..bukak wireless..
aku bukak student portal xblh..aku bukak email plak..
oohhh tidak....UiTM dh send result aku...
takut...
aku klik kt link yg dia bg...
dlm hati aku dh berselawat byk2 kali....
RESULT SEM 3 aku pun kuar...
aku tgk satu2 dgn tekun nya..sbb aku takut aku salah tgk..
aku mcm x percya dgn apa yg aku tgk..
ya Allah aku dpt dekan..
syukur pada Mu ya Allah....
dgn izin dn rahmat Mu aku dpt ape yg aku inginkan....
syukur ya Allah......
aku xkn mensia2kn ape yg telah engkau berikan....
aku akn terus berusaha demi  adik2 ku...
syukur pada Mu...

No comments:

Post a Comment